Hemkommen från jobb igen

Ja då har man kommit hem från ett arbetspass.. Haft det lugnt första timmen sen började det rulla in ganska bra med patienter.. Men tiden har gått snabbt iallafall eftersom man har haft att göra.. Det är fördelen.. Har inte behövt stressa allt för mycket heller så det har varit lagom.. SSkönt att komma ivög till jobbet lite och komma på andra tankar.. Jobbdags imorgon igen men då har jag nattpasset så man har ju hela dagen på sig att ta det lugnt och göra annat.. Ganska skönt med en singelnatt bara..

Kan säga att jag har inte orkat skicka ut mail till folk om lösenordet som man behöver för att kunna läsa vissa inlägg som jag lägger upp i bloggen.. Så ni som vill kunna läsa dem får skicka iväg en kommentar här om att ni vill ha lösenordet.. Glöm inte skriva i er mailadress så jag kan maila uppgifterna till er..

Nu återgår jag till det vanliga livet igen.. Ska snart lägga mig och läsa lite tror jag..
Tjingeling

Kommentarer
Postat av: maximoz

Tjena tjejen. jag och min mamma vill gärna ha ditt lösenord om det går bra för vi e så nyfiken på vad du skriver och tänker. Hoppas att du snart kommer ner och hälsar på oss igen. Saknar dig. Kramizar Maximoz

2009-07-11 @ 23:06:56
URL: http://maximozolsson.blogg.se/
Postat av: Therese

Heej vännen! Alltid lika skojigt att kika in här och läsa vad som händer hos dig =) Kram

2009-07-12 @ 12:25:09
Postat av: Jeppe

Så har nu en blogg. Provar det med :)

2009-07-12 @ 14:26:14
URL: http://livetmeddebsta.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback