Lite sen uppdatering från Fredagens bravader

Ja helgen har varit fullspäckad så det har blivit dåligt med uppdatering här.. Även veckan har varit ganska så fullspäckad med framför allt jobb så någon blogg har inte varit första prioritet precis.. Men nu får jag ta mig i kragen och knåpa ihop några rader här..

Fredagen började med lite sovmorgon eftersom man var ledig.. Tog det lugnt och plockade lite här hemma.. Sen körde jag iväg till Tosse för att umgås lite. Micael ringde och ville äta mat med oss så vi tog min racerbil till Maxi för att handla med honom och Niklas mötte vi oxå på maxi.. Fixade lite gott att grilla hemma hos Micael sen spenderades halva första delen av kvällen där hemma.. Killarna spelade lite medans vi tjejer skötte både grillen och resten, kan ni tänka er.. Niklas hjälpte till lite med maten och dukningen så det var bara Micael kvar som istället fick ta hand om disken.. Vi fick ett ryck att vilja gå ut sen på kvällen iallafall så vi körde hem Niklas sen blev det till att göra sig iordning hemma hos mig och dricka goda groggar som Tosse kan konsten att blanda och jag kan konsten att dricka haha. Det blev party nere i stan sen några timmar.. Dock inte så länge för min del då någon verkligen fick mitt festhumör att dala... Så jag åkte hem ganska tidigt.. Inte för att jag sov så mycket, svårt att somna när man är irriterad.. Så måttligt trött var man på morgonen/under dagen iallafall.. Men kommer ett eget inläågg för lördagens bravader så det tar vi inte här..

Blev en väldigt trevlig Fredag fram tlls man åkte hem iallafall! :)


                          

Kommentarer
Postat av: jennie

snygg rumpa du har tösen! förresten nu har jag kommit på att din vän tosse är väldigt lik en som heter sofia här uppe!

2009-07-19 @ 16:45:32
URL: http://failsafe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback