Lördag och dags för jobb om ett par timmar

Ja då  sitter man här med en ny dag framför sig.. Vad den kommer bjuda på  vet jag på ett ungefär då jag ska jobba ikväll.. Men det är skönt att komma iväg till jobbet.. Tänka på något annat och få träffa sina arbetskamrater.. Och alla helt underbara barnen så klart..

Fredagen blev väldigt trevlig igår.. Lämnade Kellie vid halv fyra sen satt jag och pratade med Tosse medans hon rökte en cigg sen bar det av till Tyringe för att träffa min underbara gumma Jeanette.. Hon och Fidde skulle bjuda på mat och ha brännbollskväll m.m.. Så kul det var att komma hem och träffa en massa människor man inte har träffat på länge! Många av Fiddes kompisar är folk man känner sedan tidigare eller känner man deras flickvänner sedan tidigare.. Hade underbart kul iallafall. Var skönt att komma iväg lite.. God mat var det.. Men regnet höll i sig fram till efter kl 21 så det blev inget spelande för mig.. Dem kom igång med spelandet vid halv tio och jag skulle köra vid 22-tiden så jag fick vara fotograf istället med Nettans kamera.. Får hoppas det blir en sådan trevlig kväll snart igen och då hoppas vi att vädret är med oss..

Om man skulle äta lite frukost kanske? Ja så får det bli..
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback