Slut på semestern

Då var det dags att börja jobba igen.. Imorgon är första dagen efter 1.5 veckas semester.. Har dock inte känts som så mycket semester med flytten, halsfluss och en massa annat.. Men dem sista dagarna har iallafall varit kanon! Haft Kellie så man har fått mysa massor med bebis! Träffat mamma, Jan och idag blev det till att träffa Syrran och Caroline.. Har varit dop, lite shopping och även trevligt sällskap med vänner.. Så de senaste dagarna ska jag inte klaga på.

Ska bli trevligt att träffa sina härliga arbetskamrater igen.. Men nästa sommar ska jag ta 4 veckors sammanhängande semester istället för att dela upp den som jag har gjort nu. Tiden går alldeles för fort när man bara har knappt 2 veckor.. Dem veckorna har man så himla mycket mkan ska göra. Hade man haft 2 veckor till hade man kunnat koppla av och ta det lugnt dem sista 2 veckorna.. Men det vet man till nästa gång Man är glad över att ha semester överhuvudtaget... Att man har ett jobb så man kan få semester... Inte klagar man över att gå hemma och ha betalt..
 
Det är mycket som snurrar i tankarna för min del just nu... Många förändringar i livet coh mycket som händer.. I slutändan blir allting bra och man kommer få ordning på livet... Just nu känns allting lite rörigt men det ordnar upp sig... Det får ta den tiden det tar.. Jag tar en dag i taget och ser vad som händer.. Någonstans ligger mitt öde i någon annans händer tror jag.. Det är på något sätt förbestämt, kan inte förklara hur.. Det som händer det sker.. Vad som komma skall kommer så småning om..

Kommentarer
Postat av: sofie

Hoppas du har haft en trevlig semester:)

2009-07-07 @ 16:55:22
URL: http://noovasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback