Sommar, flytt, semester och barnvakt :)

Ja rubriken säger ju det mesta gott folk  :) Det är sommar och sol ute.. Inte för att jag kan vistas allt för mycket i solen då man går på ännu en penicillinkur  men men jag njuter av att bara kunna se solen och veta att sommaren är här..

Flyttlasset gick av i måndags så nu börjar man komma iordning i den nya lyan.. Har semester denna veckan så man hinner pyssla med det man behöver.. Är skönt att få komma iordning så snabbt som möjligt.. Saknar lite fler blommor, nån matta och lite fler tavlor men det kommer så småning om.. Får nog bli en trip till Ikea i helgen oxå.. Blev en snabb tur dit idag med Fia och barnen för att inhandla lite nödvändiga grejor man hade glömt.. Nu är det mest saker *man vill ha* som är kvar att köpa.. Har hängt upp lite tavlor här idag, fixat ihop det sista med sängen och packat upp dem sista lådorna, vikt alla kläder och lagt dem på sin plats plus städat lite så nu börjar det verkligen likna ett ordentligt hem här hemma och inte en flyttkartong :) Fia var snäll och hjälpte mig upp med alla kartonger på vinden innan idag oxå.. Tack för hjälpen gumman!

Hämtade lilla Kellie hos Tess i eftermiddags oxå efter att jag och micke varit nere på HBGHEM.. Så nu har man supermysigt bebissällskap fram till på fredag *myyyyyyyyyss* I love it! Hon är helt underbar din lilla tjej gumman! :D Imorgon ska vi ut o promenixa hela dagen.. Tar oss nog en tur ner till stranden och vandrar där lite sen får vi se vad som händer.. Vi tar dagen som den kommer :) Tosse och casper skulle kanske komma förbi här en runda imorgon oxå..

Nej nu ska jag luta mig bak i soffan, äta lite chips och kolla på tv innan det är dags att sova.. Tror lilltösen vaknar om nån timme för mat så inte lönt att somna innan dess :)

Hoppas ni får en trevlig kväll där ute!
För det har jag :)

Tjingeling!!

Kommentarer
Postat av: caroline

Du får sniffa lite bebis för mig också!! puss

2009-07-02 @ 10:59:58
Postat av: Tess ffs

Ja visst är hon underbar gumman ;) men fy fan vad mina bröst värker nu haha :P ska iväg nu strax å fixa en pump . hoppas dagen blir bra för er å ni får bada lite iaf ;) hörs sen gumman . puss

2009-07-02 @ 14:19:51
URL: http://tessffs.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej gumman.

De va så lite så, kul att kunna hjälpa till med nåt=)

Kramar

2009-07-02 @ 18:47:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback