Trött, Gnällig, Ont.. Dålig dag..

Idag är jag inte på mitt bästa humör.. Trött och gnällig efter en fruktansvärt stressig dag på jobbet med dåliga barn.. Har ont i huvudet och yrseln blir värre och värre känns det som.. Har börjat få ordentligt ont över ryggen och har ingen aning om vad det kan bero på .. Tog en sticka på jobb då jag brukar få smärtor vid en UVI men några tecken på det fanns där inte.. Hade plus på vita men inget annat.. E väl kroppen som försöker säga att den är trött jag vet inte... Ont har jag ialafall och gnällig är jag.. Ingen ide att bråka eller försöka diskutera med mig idag för man får sig bara en blåsning av mig..

Något annat har nog inte hänt sen sist precis.. Jobbat och haft fullt upp på jobb i två dagar.. Små pluttisar på bara några dagar som har varit rejält dåliga har man haft dessa dagarna.. Tufft men samtidigt gör det mig ännu mer beslutsam.. Jag SKA till neonatalen! Ett ställe jag vet att jag hade älskat att jobba på.. Ikväll händer det inte så mycket.. Jag ska ligga här på min soffa och vara allmänt gnällig tror jag.. Stänga av mig från omvärlden så dem slipper höra på mig och mitt gnäll.. Jobb imorgon igen.. Och på torsdag.. Sen är man ledig 3 dagar.. Blir självklart festivalpartaj på fredagen och sen bär det av till mamma tidigt på lördagen..

Nu kryper jag ner på soffan igen
Tjingeling!!


Kommentarer
Postat av: Chatine

hallå sådan vill vi inte höra du ska jobba kvar där du e just nu för vi vill ha den där finna servicen vi har och får när vi e inne. Kramizar Chatrine

2009-07-21 @ 23:35:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback