Trött som attans men flitig ändå

Usch ja idga är man trött som få... Märks att man har jobbat inatt och inte fått så mycket sömn.. Kunde ju inte sova så  länge när jag väl kom hem eftersom man bara hade en singelnatt.. Tvungen att vända rätt på dygnet direkt.. Men det går bra ibland.. Har hunnit med att vara flitig idag iallafall.. Blev en snabbis till Ikea för att köpa mattan jag skulle ha till vardagsrummet sen bar det av till ÖoB för att köpa lite skruvar och verktyg.. Blev en tavla, rengöringsmedel och en del köksredskap oxå.. Hmmm att jag aldrig kan komma hem från affären med endast det jag skulle handla.. Körde till willys och köpte lite gräslök och annat till såsen som skulle göras till middagen idag.. Köpte hårfärg som jag snart ska lägga i håret oxå.. Ska bara orka resa mig från soffan *skratt* Mätt och belåten efter maten är man ju..

Nu börjar det bli ganska mysigt här hemma.. Känns som hemma snart.. Ett litet databord som fattas och nån tavla till eller två men annars är det helt okej här hemma nu.. Får väl försöka ta några bilder och lägga upp här på lägenheten sen nån dag.. Vet att det är lite efterfrågat..

Nu ska jag luta mig tillbaka i soffan igen.. Ville bara kika in och visa mig.
Tjingeling!!

Kommentarer
Postat av: Jesper

Det blir kanske lite lättare att hålla kontakten ;)Du har flyttat igen? Du har kanske berättat det, och jag glömt bort det. Är du fortfarande i Helsingborgstrakterna?

2009-07-13 @ 21:24:00
URL: http://livetmeddebsta.blogspot.com/
Postat av: Jesper

Va tråkigt att höra! Själv har vi hittat tillbaka till en något sådär fungerande vardag! Den som lever får se hur allt utvecklar sig i framtiden.

2009-07-14 @ 18:39:07
URL: http://livetmeddebsta.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback