Hektisk kväll på jobbet..

Ja dagen har blivit väldigt lång.. Förmiddagen var väldigt trevlig då man spenderade den nere vid fria bad med Tosse o Casper.. Men idag var jag och Caser badkrukor så det blev inte mycket badande, solen försvann ju mest kändes det som som det blev lite kallt... Men det var lika trevligt ändå med Tosse som sällskap :)

Eftermiddagen/kvällen har spenderats på jobbet.. Var ganska lugnt den första timmen sen började det rulla på.. 4 ambulanser inom loppet av 2 timmar och massor med andra patienter i väntrummet som skulle skrivas in och bli påtittade så full rulle har det verkligen varit.. Satt inte ner mycket idag men tiden har o andra sidan gått fort.. Har  jobbat med helt underbart trevliga arbetskamrater idag så det har verkligen flutit på trots den höga belastningen..

Nu sitter jag här och försöker planera lite inför flytten på måndag.. Blir säkert bra.. Får låna carolines bil eftersom den har dragkrok men inte min, d e tur jag har henne! :D Så får hon låna min racerbil lite oxå hehe :P Vi får ju båda ut nåt trevligt av vårt bilbyte :D Så hämta nycklarna, ikea, få in alla saker i lägenheten och få upp dem det består min måndag av.. Får se om man kanske hinner med lite sol och bad oxå..

Nu ska jag krypa ner i sängen och ladda inför en heldag vid badet imorgon.. Drar iväg tidigt så man har hela dagen på sig att gotta sig i solen :)

Vi hörs och ses gott folk!!!!
Tjingeling!!

Kommentarer
Postat av: Tess ffs

Hoppas ni hade kul idag gumman ;) jag å barnen ska ner å bada imån om de blir fint väder . Kellie sa innan att hon saknar sin bästis hehe ;) men ni träffas ju snart :D hoppas flytt å allt går bra . puss puss

2009-06-27 @ 23:35:52
URL: http://tessffs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback