Trevlig Midsommar

Önskar jag alla mina vänner och min familj! Resten av befolkningen oxå med vissa undantag..

Nu har man solat, duschat och gjort sig iordning.. Blir lite fika med pojkarna här hemma innan det bär av till Tosse för att hämta upp resten av gänget.. Sen beger vi oss mot örkelljunga i min racerbil *skratt* God mat, dricka gott och trevligt sällskap blir det där uppe ikväll.. Skönt att komma iväg lite grann :) Kameran ligger på laddning och festkläderna ligger redo.. Så när klockan blir 16 drar jag iväg!

Uppdatering om helgen kommer nog inte förren på söndag.. Som det ser ut blir det bakken hela dagen imorgon med Maria o Company sen ut på stan på kvällen :D Så ni får hålla tillgodo med detta inlägget till på söndag! Hoppas ni får en trevlig kväll där ute! Det ska vi ha!

Tjingeling!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback