Helg

Helgen är fortfarande här men nalkas mot sitt slut.. Dock inte för mig egentligen som är ledig fram till onsdag. Jag har fortfarande några lugna dagar framför mig där man kan få rå om sig själv. Ska ha zera här de kommande dagarna så det kommer bli långa promenader i skogen och vid stranden.. Skönt ska det bli..

Gårdagen bestod av mycket mys med mitt lille troll här hemma.. Det stora hjärtat var iväg i malmö med kompisarna under hela dagen medans vi andra två mös här hemma. Vi var iväg och inhandlade lite gott på willys på förmiddagen för att sedan bege oss iväg till biografen. Max tjatade från stunden han gick upp tills vi satte oss i biosalongen :)  Det blev Pettson & Findus för vår del.. Kanonbra film som vi båda gillade och skrattade till =) När bion var slut hade vi bestämt oss  för att köra och äta på Mc Donalds men vi var så mätta efter godiset så vi körde hem istället.. Lekte, busade och mös.. Lite senare på kvällen när sambon kom hem blev det Pizza till middag. Nu blir det inget onyttigt till mig på ett bra tag och hårdträning i veckan! :) Imorgon står vibrationsträning och africans dans på schemat. Resten av kvällen igår spenderades i soffan med hjärtat..

Idag vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på.. Tydligen någonting men min sambo tycker ju det är så kul med överrasknigar så han vägrar säga vad vi ska göra trots tjat från mig ;) Jag e ju så nyfiken, vill vet nuuuuuuu!!! Ska strax hoppa in i duschen för vi ska tydligen iväg om en timme eller två så man får nog börja göra sig iordning snart. Jag får kika in här ikväll och uppdetara dagen.. Lägger in lite bilder här nedan från igår..

Nu är det dags för mig att kila!
Tjingeling!!




            


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback