Helgen är över

Så var ännu en helg förbi och imorgon börjar vardagen igen.. Då är det jobb för oss vuxna och dagis för trollet.. På kvällen gäller träning för oss allihopa. Förutom lilleman såklart som är i lekrummet medans vi vuxna tränar :) Se om man kanske solar en sväng ïmorgon oxå när man ändå är och tränar o har solariet nära. Har legat en stund nu ikväll och oj vad skönt det är! Hann nästan precis somna innan det pep :) Så nu ska jag snart hoppa in i duschen sen blir det sängen.. Blir andra gången ikväll man duschar.. Tog en varm dusch tillsammans med hjärtat innan när han kom hem efter sitt skateäventyr.

Dagen och kvällen har varit lugn. Åkte ut till caroline i eftermiddags när micke körde iväg. Har suttit där ute och flabbat med henne.. Efter ett tag kom även sofie och Nova ut.. Körde in och hämtade trollet när jag körde hem därifrån. Så skönt att ha honom hemma igen! Det är så fruktansvärt tyst här hemma utan honom.. Man saknar honom bara efter en timme om han är borta.. Kvittar var han är någonstans.. Han var så go när vi satt i bilen för hans mage kurrade så sa jag : ah e du hungrig gobben och busade med honom och då fick jag svaret: Nej klart jag inte är det är min mage som säger att den har saknat dig.. Ja vad säger man gott folk =) Vad kan vara bättre än att höra något sådant.. Han är för go! :) När vi kom hem blev det lite bus ute sen kom mitt andra hjärta hem och då blev det mat här hemma.. Åt lite och duschade. Sen körde jag iväg när lilleman gått och lagt sig. Blev först en heltvätt med vaxning och allt till bilen.. Nu blänker den som en diamant igen ;) Därefter blev det en väl  unnad stund i solariet.. Och nu sitter jag här och svamlar..

Gårdagen blev mysig.. Var hemma och tog hand om mig själv hela förmiddagen medans gubben var iväg en sväng..
Började göra mig iordning innan han kom hem för att vara färdig så det bara var han som behövde ockupera toan. Sen bar det av till Lilla Tyringe. Träffade sofia, Emil och Liam utanför hemköp.. Sååå stor han har blivit min favoritgosse Liam! Myspys att få träffa dem. Körde en sväng till kyrkogården där efter.. Betyder mycket att micke kan föja med trots att det är en livskamrat och före detta till mig som jag hälsar på.. Att han står vid min sida och förstår mig.. Att han accepterar att Patrick trots att han har gått bort fortfarande är en stor del av mitt liv och alltid kommer vara.. Så tillbaka till kvällen igen. Vi körde sedan in till CATS där vi hade bokat bord. Åt god mat och njöt av varandras sällskap i några timmar. Pratade om allt vi kunde tänka oss.. Planerade lite inför sommaren och livet.. Det var mysigt. Hade tänkt oss gå ut och spela lite biljard när vi kom hem men vi sjönk ner i soffan bredvid varandra istället.. Var lika trötta och mätta båda två så det får bli billjard en annan gång.. Myspys.. Man ehöver göra lite sånt ibland.. Låta gnistran mellan oss få spraka lite extra..

Nej gott folk nu har jag svamlat alldeles för mycket. Blev inte så mycket vettiga och spännande saker här idag inte.. Men så är det ibland. Nu ska jag duscha sen ska vi krypa ner i sängen här hemma och mysa lite innan man måste stänga ögonen för natten.. Sov gott!


     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback