Mår så bra! =)

Ja jag mår så himla bra! Vilken energi jag har fått av denna dagen! Är väldigt trött på sätt och vis då man har fixat och donat hela förmiddagen innan familjen kom på besök. Men efter denna dagen får jag säga att jag mår som en prinsessa! Hjärtat har varit underbar idag får jag säga..  Tur är väl det annars hade han fått se på andra bullar ;) Han har varit iväg och handlat till mig 3 ggr idag *skratt* Och ändå varit lika glad, inga sura miner där inte.. Sen fick han arbetet att städa och möblera om här hemma så vi skulle få plats medans jag fixade med maten.. Blev två olika sorters minipajer idag. En med fetaost,tomater och kräftstjärtar.. Sen blev det en sort med schalottenlök,kantareller och persilja.. Till detta blev det sallad och minibaguetter. Sen blev det kaffe och lite efterrätt.. Men för mig var ju inte maten det viktigaste uatn att hela min härliga familj har varit här hela eftermiddagen och kvällen! Åh jag är så lycklig!

Tack mina underbara familjemedlemmar för en underbar dag! Jag har ju fått fina presenter oxå! Presentkort på elgiganten, pengar och en blender (köksmaskin) Kan mixa, hacka grönsaker, skiva frukt och grönt, och även baka med min mixer :) Och för pengarna och presentkortet på elgiganten blir det en dammsugare och även en soda streamer..  Fick en flaska rött vin oxå som jag funderar på att kanske korka upp ikväll..

Ett glas vin till mig och älsklingen, tända alla mina värmeljus, lite vitlöksbröd och sen lite godis framför en bra film i soffan.. Så ser vår kväll ut.. Först ska vi ta oss ett varmt och härligt bad tillsammans :) Mitt andra lilla troll har redan somnat. Läste en lång bok tillsammans idag sen somnade han som en stock.. Han har haft fullt upp hela kvällen med syrrans pojkar.. Dem får snart komma hit igen och bo här en helg tror jag minsann för jag saknar dem så otroligt mycket! Och dem ville inte åka hem med syrran utan ville stanna här godingarna.. Och det tog inte mer än en kvart efter dem hade åkt sen frågade lillkillen när dem kommer nästa gång =)  Är så roligt för dem leker så himla bra tillsammans.. Inte ett bråk har det varit.

Nej nu ska jag sätta igång vattnet och fylla upp badkaret och medan det fylls ska jag tända mina ljus här hemma.. Älsklingen värmer bröden och fyller upp våra godisskålar :)

Önskar er andra en trevlig kväll!
Det planerar vi att ha ;)

Kommentarer
Postat av: Fia ensamstående mamma till två fiina trollisar

Härligt att höra att din dag blev bra gumman, de e du värd=)

Massa Kramar

2009-03-07 @ 23:30:45
URL: http://mammafiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback