Min kärlek till er

Jag älskar er till månen och tillbaka igen
Utan er vore livet tomt
Er kärlek får mig att hoppas
Hoppas på livet.. Hoppas på kärleken
Min kärlek till er är obeskrivlig
Livet med er är underbart
Inte en dag passerar utan att  mitt hjärta slår för er
Ni är mina mest fantastiska pojkar i denna värld
 Jag bor i ett hem fyllt av kärlek
Fyllt av kärlek från er
Tänk att få komma hem till värme och kärlek
Fina vårblommor står på bordet ämnade för mig
Maten som är lagad med omsorg och väntar i kylen
Man möts direkt i dörren av kärleken
Av en värmande kram och en skälvande kyss
Man somnar i en famn full av kärlek
En famn som bringar trygghet
Man vaknar av de underbara orden
"Godmorgon älskling"
Ni är mitt liv.. Mitt allt.. Min värld
Er kärlek till mig gör mig stark
Er kärlek till mig gör mig till den jag är
Jag älskar er av hela mitt hjärta
Till världens ände och tillbaka igen



  




















































Kommentarer
Postat av: micke

älskar dig oxå din lilla gumma.du e bäst älskar dig mest behöver dig mest!du e min å max klippa=) love you baby!

2009-03-21 @ 11:03:28
Postat av: Fia

Va fint skrivit gumman och fina bilder=)

Kram

2009-03-21 @ 11:13:49
URL: http://mammafiia.blogg.se/
Postat av: jennie

du verkar så himla lycklig! om det där med gravid.. ni kanske är för beredda och har det för bra nu? ;P haha ^^

2009-03-21 @ 18:00:02
URL: http://iolani.blogg.se/
Postat av: Johanna maffian

Åh så fint skrivet gumman!!! Blir så glad att läsa att ni har det bra och är lyckliga!!!! bäst



kramar



(DU ÄR UTMANAD)

2009-03-22 @ 07:37:22
URL: http://intesomjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback