Myskvällen börjar strax

Ja efter en liten uppdatering här ska jag krypa ner i soffan tillsammans med älsklingen och mina goda räkmackor som jag strax ska förbereda och så blir det desperate housewifes för vår del.. Jag mår som bäst när jag får ligga i soffan med fötterna på vår goa fotpall och restan av kroppen i en varm och trygg famn.. *mmm* Sen blir det brothers and sisters innan vi beger oss in mot sängen..

Dagen har flutit förbi och kvällstimmarna har smugit sig på.. Har hämtat trollet tidigt på dagis idag.. Det bar av till lkplatsen med honom där vi mötte upp Tosse, Tess, Linda och barnen.. Skönt att vara ute i vårvädret.. Och så fick man ju mysa lite med bebis *myyyyyys* Satt med kellie i famnen hela eftermiddagen på lekplatsen =)) Vi var uppe en stund hos Tosse sen oxå innan vi körde hem. Mötte upp hjärtat på willys och storhandlade så nu är det gjort.. Alla räkningar är betalda, storhandlat har vi gjort, bilarna är fixade och än har man pengar på kontot :) Denna månaden blir det lite vårkläder till mig och max. Jag har även unnat mig att sätta undan lite extra pengar på sparkontot för utom det jag brukar sätta undan så jag har pengar till att sola iallafall 2 ggr/veckan hela månaden.. Lättare att ha pengarna där så försvinner dem inte på annat :) Jag är så dålig på att kolla internetbanken och lika dålig på att ta kontoutdrag så jag vet ju aldrig vad jag har kvar *skratt* Ska ta mig till frissan på fredag tänkte jag.. Klippa mig och göra håret lite vårfint ;) Man behöver piffa till sig lite ibland..  Hade man inte jobbat med det man gör så hade jag fixat till naglarna som innan men dem är ju bara ivägen på jobbet.. Men nog pratat om detta :)

Resten av kvällen har bestått i massa lek med trollet.. Gubben har varit på äventyr med de andra grabbarna så vi har haft lite tid för oss själva här hemma.. Läste bok och mös lite innan det var sängdags för honom.. Nu sover han som en stock i sängen och vi andra här hemma ska ha lite vuxentid som sagt.. Viktigt att man har lite tid över för varandra trots att man har barn..

Nu börjar klockan ticka iväg så nu lämnar jag bloggvärlden för verkligenheten med sambon och lite goda räkmackor :)
Tjingeling!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback