Shoppingrunda på väla med mina pojkar :)

Idag gott folk blir det inte så långt inlägg.. Har massor av tankar och funderingar som jag skulle vilja printa ner men det hjälper ju inte att man försöker tänka och få hit i i bloggen med hjälp av telepati utan man måste ju trots allt skriva ner dem och det är lite si så där med den där orken idag.. Har blivit en låååååååååååång arbetsdag idag.. Fick även jobba över lite grann.. Har suttit vak till en super söt liten kille som inte mådde allls för bra så det har varit väldigt mycket pyssel där.. Blev inte ens någon frukost för min del idag utan jag kunde komma ifårn och äta första gången kl 12 så det blev både frukost och lunch i ett. Då var man hungrig! Men timmarna flöt på snabbt idag eftersom man inte hann kika särskillt mycket på klockan.. Man kommer somna gott inatt för jag är helt färdig. Hade nog kunnat somna nu egentligen men vill ju hinna få lite mera mystid med sambon innan mystiden i sängen :) Jag kan ta igen mig imorgon för då är man ledig. Skulle jobbat men min chef kom idag och frågade om jag ville vara ledig imorgon för vi var extra folk imorgon och det tackar man ju inte nej till. Behöver verkligen ledigheten med tanke på att man är så fruktansvärt trött om dagarna och huvudvärken som inte vill ge sig... På tal om det så fick jag reda på provsvaren idag från alla prover som blev tagna hos doktorn... Där var några stycken som förhöjda så det blir ett nytt läkarsamtal.. Får hoppas det inte är helt åt pipan.. Lite nervös blir man, vet ju vilka svar som var förhöjda och eftersom man jobbar inom vården vet man ju vad saker och ting kan tyda på.. Men det är nog bara någon litet.. Drar inga slutsatser innan man pratat mer med läkaren.. Se om det blir imorgon hon ringer mig..

Tillbaka till dagen innan jag får skrivkramp.. Efter jobbet blev jag ti9llsagd av min kära sambo att parkera bilen när jag kom hem och vänta i bilen om jag hann hem före dem vilket jag gjorde precis.. Han och lillkillen hämtade upp mig och det bar iväg. Vart fick jag inte veta men slutdestinationen blev visst väla :) Först fick vi lite mat i oss sedan bar det av in på väla. Äntligen fick man veta vart vi skulle och till vilken affär för det var för min skull vi skulle dit.. Han hade en överraskning hette det.. Mina träningsskor är spårlöst försvunna upptäckte vi igår.. Hittar inte dem någonstans så idag fick jag gå in på stadium och inter sport och välja vilka jag ville =) Tänk vilken darling man har! Så nu så gott folk är jag redo för heta och tuffa träningspass igen! Nu så! Kommer bilder här nedanför på dem nyinköpta träningsskorna.. Inte billigt med nya skor när dem ska vara ordentliga för att inte ben och knän ska gå åt sogen men det är värt pengarna! Köper hellre ett par ordentliga lite dyrare träningsskor än ett par medelmåttiga bara för dem är billiga. Det är skönt när man vet att ekonomin tillåter att man kan tänka så..

Nu ska jag flytta mig bort till soffan och krypa ner under älsklingens arm och bara myyyyyyysa :) Hinna prata lite och ha lite quality time tillsammans innan vi ska kika på desperate housewives. Hör och häpna jag har faktiskt fått min sambo till att kolla på det och han brukar tycka avsnitten är bra oxå dessutom.. Ja jag vet han är speciell min pojke men han vore inte den enda och den bästa mannen i mitt liv om han inte hade varit speciell :) Och det bästa av allt är att han är min och bara min.. Jag kan verkligen skatta mig lycklig som har fått två så underbart fina pojkar i mitt liv! Jag jobbar med något jag verkligen brinner för! Och jag har underbara arbetskamrater och vänner som ställer upp i vått och torrt! Just idag är en bra dag! Jag känner mig lycklig och glad! Våren är på väg och hjärtat slår ett extra slag eller två varje dag för allt gott jag har i mitt liv.. Lägger upp lite bilder här nedanför på mitt liv och det jag lever för..

Hoppas alla läsare får en trevlig kväll!
Det ska Familjen Svensson/Sandberg ha :-)
Tjing!



Max och älsklingen hjälper mig att kocka
       



Är och träffar Rory Racerbil
             

 Syrran med sin väldigt söta "råtta" chiuaua

     


Caroline med familj :)


          


Min powertrainer (vibrationsplatta) plus nya träningsdojjor


          


Bara övrigt :)


  





  










Kommentarer
Postat av: caroline

Där kom ju jag med på en liten hörna...Man tackar!!!

2009-03-17 @ 22:28:47
Postat av: Johanna

Haha ja klart du ska va me på ett hörn ju! :D:D

2009-03-17 @ 23:04:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback