Söndag och ännu en myskväll

Då har man visst lyckats hamna här framför bloggen ännu en gång denna helgen.. Det börjar nästan bli en vana nu ;)  Det här är en av sakerna som gör att det märks att man inte har spenderat denna helgen på jobbet.. För annars i vanliga fall då man spenderar en stor del av sitt liv på jobbet så blir det inte mycket bloggande nuförtiden..

Gårdagen blev ju som jag skrev väldigt lyckad och kvällen likaså. Var verkligen en kväll som behövdes. Lugn och ro med massor av mys och gos. Vad finns det för något här i livet som är bättre medicin för kroppen än en härlig hemmakväll tillsammans med den man älskar.. Ibland behöver man helt enkelt stressa ner  och bara få rå om sig själv och sina närmsta. Jag är väldigt dålig på det men ska försöka bättra mig. Har varit väldigt mycket jobb för mig den sista tiden så mina pojkar är lite less på det här hemma. Har lovat mig själv att ge dem mer tid och inte ta på mig mer än det jag har på schemat då jag trots allt jobbar heltid.. Pengar är inte det viktigaste här i livet även om det är viktigt..
Vi sov länge här hemma idag vilket var härligt för imorgon är det tidig morgon som gäller för oss alla igen.. Har myst här hemma under förmiddagen. Sen bar det av till Tosse för min del under eftermiddagen.. Lite sing star-spelande och lite fika hann vi med innan jag blev hembeordrad av älsklingen igen.. Det är skönt att komma hem och maten står färdig på bordet.. De var bara till att sätta sig ner och njuta av tacosen som hjärtat hade dukat fram till.. Lilleman hamnade i badet efter maten och nu sussar han gott i sin säng.. Själv har jag kikat runt lite på nätet och ska nu slå mig ner tillsammans med sambon i soffan och njuta av whipeout där man nog får sig ett par goda skratt.. Lär nog bli lite film oxå sen innan sängen kallar på oss..

Blir mycket jobb i veckan så är jag dålig på att uppdatera här så vet ni varför..
Tjing!

Kommentarer
Postat av: Fia ensamstående mamma till två fiina trollisar

Gumman du e dålig på att uppdatera inne hos mig=) Och du svarar aldrig på dina kommentarer! Skärpning nu va=)

Haha Skoja bara=) Eller ja du e rätt dålig på de, men de gör inget hehe=)

Hoppas du får en bra vecka.

Kraamar

2009-03-09 @ 09:49:42
URL: http://mammafiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback