Bihålsinflammation

Ja då har man åkt på en biålsinflammation oxå.. När fan ska det ta slut!! Ah jag gräver snart min egen grav! Trött på att ha ont.. Trött på att vara sjuk.. Trött på att inte kunna jobba.. Mina kinder värker så jag vet inte var jag ska ta vägen.. Febern är tillbaka och det känns som jag blivit överkörd av en ångvält.. Nu blir det än penicillinkur till.. Inte längesen man käkade för urinvägsinfektion... Hmm jag kanske skulle börja ta hand om mig själv lite snart.. Är ju inget annat än sjuk nuförtiden..

Har iallafall orkat mig ut på väla idag för lite shopping.. Blev en ny telefon, äntligen!! Ett par snygga byxor och lite tröjor.. Lite smink blev det oxå. Men var inte på nåt större shoppinghumör idag så blev inga större rundor.. Får ut och shoppa lite mer en annan dag..  Telefonen var det jag behövde :) Vi åt lite mat där ute oxå.. Blev kinamat för mig, Tosse och Micke och barnen fick McDonalds.. Sen bar det av till doktorn för min del och som sagt så var det bihålsinflammation man åkt på.. Kände jag ju på mig redan.. Så nu med lite medicin ska man väl förhoppningsvis bli frisk igen.. Vill kunna jobba nu innan man ska ha semester ju..

Du e söt! Du får mig att skratta! Jag vill träffa dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback