........

Vad ska man säga egentligen.. Jaja livet går inte alltid som man förväntar sig om man  säger så.. Man hinner inte med allt man ska.. Man glömmer bort sig själv på vägen och hur ska man hitta tillbaka igen.. Man ska vara alla till lags.. Man ska finnas där för alla sina vänner samtidigt, sin sambo, sin familj, arbetskamraterna, släktingar, barnen ja hur fan ska man hinna med.. Alltid är där någon som inte är nöjd oavsett hur man gör.. Men så är det här i livet.. Bara att acceptera.. Men någonstans måste jag nog börja ta tag i mitt liv.. Börja tänka lite på mig själv som min arbetskamrat så bra sa på jobbet igår.. Men hur ska det gå till?? Jag vet inte.. Då har man helt plötsligt ännu fler runt omkring sig som inte tycker man gör rätt.. Nej livet blir inte alltid som man har tänkt sig...

Vi löser nog inte detta ser det ut som.. Känns som vi är i ett låst läge och jag hittar inga lösningar.. Vet inte var jag ska leta efter dem heller... Man får försöka se fram emot sommaren trots allt som händer just nu...

Haft en trevlig kväll ikväll iallafall...

Kommentarer
Postat av: jennie

man tar semester ;D

2009-05-17 @ 13:43:20
URL: http://iolani.blogg.se/
Postat av: micke

älskar dig ändå,fast du inte varit där dom senaste veckorna!kommer aldrig släppa dig! I LOVE YOU

2009-05-18 @ 18:39:07
Postat av: MammaFiia

Även om du inte pratar med mig skickar ja dig MASSOR av KRAMAR och hoppas de som tynger dej löser sej.

Kram

2009-05-19 @ 20:04:59
URL: http://mammafiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback