Härligt väder!

Förmiddagen såg lite grå ut i i lilla helsingborg men det blev bättre efter 12.. Vilket väder!! Varmt och soligt.. Vilken energi man får!! Jag är så himla beroende av solen! Sommaren är min tid! Blir ordentlig hårdträning efter penicillinkuren så man kan bli redo för beachen i sommar.. Kan ju vara en fördel om man kan visa sig i bikini.. Får ta ett par veckor med lite extrem träning och ordentlig koll på maten..

Har spenderat dagen ute sedan efter tolv.. Blev en runda ner till fria bad för att kika in beach-handbollen.. Oj oj vad sugen man blev på att spela! Är ju ett par år sen man sist var med på en beachhandbolls-turnering.. Bra musik, solen skiner, ett flertal matcher och massor med folk och avsluta kvällen med grillning! Bättre än så blir det inte en sommardag :) Låg och solade lite sen bar det iväg med Max för att mata lite ankor vid pålsjö.. Blev både fiskar och ankor som käkade brödet.. Måttligt gräsliga fiskar i den dammen.. Bar av hemåt vid 4 och hann vara hemma en liten stund innan Caroline och barnen knackade på dörren.. Satt ute med barnen på lekplatsen en stund och snackade innan hon körde iväg till jobbet.. Jag och barnen spenderade ytterligare en timme ute i solen med barnen innan det bar av in för lite middag.. Nu har man städat, ätit mat och barnen har busat.. Caroline kom för en liten stund sen och hämtade sina två små charmtroll.. Max sitter i badet nu och jag sitter här.. Ska ta mig en lååååång dusch när han är färdig och har hoppat i sängen sen funderar jag på en promenad till med lite bra musik att lyssna på.. Gå ner till råå och tillbaka igen blir nog en lagom runda.. Rensa tankarna lite grann och få en stund för sig själv.. Sen blir det sängen tidigt för min del då man ska jobba imorgon.. Kl 04.50 ringer klockan.. Ska bli så skönt att komma till jobbet igen! Kanske jag inte tycker just i den stund då klockan ringer men bara man kommer upp ur sängen.. Saknar mina härliga arbetskamrater och alla härliga barn på jobbet.. Måste ha något att göra innn jag blir tokig! Sen jobbar man ju bara 4 turer till nu veckan som kommer sen har man semester 2 veckor, jobbar 1 vecka och har sedan 1 veckas semester till.. Får väl hoppas på att vädret håller i sig så man kan sola och bada, få lite färg på kroppen..

Nej om man skulle slita ögonen från datorn och slänga upp trollet ur badet så han kan krypa i säng.. Sen får hans pappa ta över så jag kan gå ut en runda..  Lägger upp lite bilder här från dagen.. Längesen man var så här seriös med ett blogginlägg så jag får väl bjuda till lite ikväll..

Ses igen!

Åh åh det ligger i luften! Nånting e på gång!

   ful fisk i dammen                  mina solbrillor på robin, cooooooling :P                    


Kommentarer
Postat av: MammaFiia

Verkar som du haft en bra dag=)

Här va de med taskigt väder innan lunch sen blev de super varmt=)

Kram

2009-05-30 @ 22:50:06
URL: http://mammafiia.blogg.se/
Postat av: MammaFiia

Ja gissar att de e du som kommenterat hos mig=) De stod baras Johanna och ingen bloggadress=)

Men tack iaf, de betyder oerhört mycke.

Kramar

2009-06-01 @ 22:30:04
URL: http://mammafiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback