När ska det ta slut egentligen....

Den ena negativa saken efter den andra avlöser varandra nu känns det som.. Är helt tom just nu... Vet inte vad jag ska känna... vad jag ska säga... vad jag ska tänka... Jag hade lagt det åt sidan och tänkte : klart det inte visar någonting eftersom dem inte ringt tidigare om svaret.. Men aj så fel jag hade... Nu blir det provtagningar och fler undersökningar igen.. Det är antagligen inget farligt som jag behöver oroa mig för säger dem.. Antagligen?? Klart att man oroar sig tills man vet vad det är! Farligt eller inte farligt... Stort eller litet.. Jag vill ha svar nu! Kommer bli gråhårig av detta! Hjärnan arbetar på helvarv nu och kroppen är på helspänn.. Det är så mycket tankar och funderingar om allting nu att allt blir bara en enda soppa.. Det blir tomt på något sätt...

Ska iallafall jobba ikväll så man får skingra tankarna.. Då har man inte så mycket att välja på. Man hinner bara tänka på jobbet.. Det blir nog bra.. Blev inget roligt inlägg det här men bloggen är mitt sätt att få ventilera mina tankar och funderingar.. Få skriva och lätta mitt hjärta lite grann..


Kommentarer
Postat av: Anonym

Styrke kramar till dig vännen <3

2009-05-20 @ 16:13:13
Postat av: sofie

Oj de lät jobbigt=/ Önska det fanns nåt ja kunde göra för dej.

Styrke Kramar

2009-05-20 @ 19:54:24
URL: http://mammafiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback