NU!!!!

Äntligen fick man ett efterlängtat brev på posten! :) Denna dag kan man ju inte klaga på precis ;)
3 Juni bär det av till sjukhuset igen för nästa undersökning. *äntligen!* Nu får man iallafall inom 3 veckor det svar man har väntat på.. Skönt men nervöst..

Vet inte riktigt vad jag ska skriva idag.. Mina tankar är på annat håll än i bloggen men dem behåller jag för mig själv idag :) Ville mest kika in och berätta om röntgen-tiden som jag vet många fler än jag väntar på.. Jag ska nog lägga mig ner på soffan en stund, ta 2 ipren och vila..

Små lätta moln ;)

Kommentarer
Postat av: MammaFiia

Det va ju skönt att du snart får svar

Ha en bra dag och helg

Kram

2009-05-30 @ 13:37:39
URL: http://mammafiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback