Pigg och vaken.. Nja vaken iallafall :)

Ja då sitter man här framför datorn vid Tosses köksbord.. Casper har hållt låda hela morgonen för att hålla oss nattugglor vakna på morgonkvisten :) Men några timmars sömn har vi fått.. Vi hade himla trevligt igårkväll med lite vin, gott snacks och en massa prat.. Och msn så klart då vi båda har våra datorer framför oss haha :P Vadå datanördar :P Ungefär som nu då vi sitter och bloggar båda två vid köksbordet haha =)

Mycket händer i livet just nu.. För mycket att skriva ner i bloggen så här tidigt på morgonen.. Men men saker och ting löser sig på bästa sätt oavsett vilket håll det kommer gå på.. Jag måste övertyga mig själv om att allt blir bra i slutändan.. Vi får se vad sommaren har att erbjuda detta året.. Har jobbat mycket som vanligt oxå därav min dåliga uppdatering.. Får försöka bättra mig men kan inte garantera något för tillfället.. Ni får hålla tillgodo med vad ni får än så länge..

Nej nu får det räcka med bloggande för den här morgonen =)
Se om jag kanske kikar in sen igen..


Tjingeling!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback