......

DU ÄR DEN SISTA PERSONEN JAG SKULLE TYCKA SYND OM!

Ibland undrar hur man hur vissa människor tänker egentligen.. Pratar först tänker sen.. Kanske skulle lära dig/er att göra tvärtom istället.. Tänk först och prata sen.. Tänk på konsekvenserna av vad som sägs..


Blev ingen tripp till Hässleholm idag.. Okren finns inte riktigt för att sitta i bilen så länge.. Förlåt vännen men kommer snart och fixar till hos dig.. Du finns i mina tankar dag som natt och jag vet att du följer mig från den plats där du är nu.. Jag vet att jag har en skyddsängel som ser efter mig..  Kommer snart hem och pysslar vid din grav..

Har varit en runda ute hos caroline idag istället.. Inte lika långt att köra.. Blev lite frukost och trevligt prat där ute en stund.. Skönt att komma iväg lite även om man inte känner sig helt hundra.. Ska man orka jobba imorgon så ska man vlä orka med en fika tycker man :) Kände att febern började smyga sig på igen efter nån timme så det bar hemåt igen.. Nu ligger man här på soffan och funderar lite.. Bloggar och rensar tankarna.. Max har ritat och nu leker han med bilarna på rummet.. Stackaren tycker nog inte att jag är så rolig idag men vad gör man när man är sjuk.. Han är bra på att roa sig på egen hand så det är skönt..  Han har ju lekt av sig med Emilia en stund idag iallafall och snart kommer pappa hem och då får han ta över :) 

Blir galen på mig själv snart.. Tror jag kollar brevlådan 2-3 ggr om dagen för att se om där dyker upp någon tid för nästa MR-röntgen men ingenting än.. Vill ha svar nu... Vill bli av med huvudvärken och helst av allt veta om det är på grund av förändringen dem har hittat på hjärnan som man har huvudvärk.. Så man kan göra nånting åt den kanske.. Ska inte gnälla egentligen för det finns människor som har det betydligt värre än jag..

Ska försöka ta mig upp från soffan nu och göra lite mat.. Se vad man kan hitta på för nåt gott att laga idag..
Tjingeling!!

Kommentarer
Postat av: sofie

När man går med den oron som du har får man gnälla hur mycket man vill. Du har ju inte direkt valt att få de(vad de nu är) i hjärnan. Hoppas du snart får en ny MR tid och svar fort så du slipper oron.

Ta hand om dig ordentligt.

Kram

2009-05-27 @ 06:52:12
URL: http://mammafiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback