Aj aj aj aj aaaaaaaaj!!!!

Ursäkta men den här bloggen börjar jag med lite gnällande.. Nånstans måste jag kräka av mig.., Fy fan vad ont jag har!!! Blir inget lång inlägg vill mest visa att jag lever.. Ett tag till förhoppningsvis.. Åkt på antingen ännu en kraftig urinvägsinfektion som vandrat uppåt redan eller njursten.. Läkaren bedömde igår att den plötsliga smärtan och att man helt plötsligt böjat kissa blod (ursäkta detaljerna) så kan det troligtvis röra sig om njursten då jag har så ont att jag lnappt vet var jag ska ta vägen.. Men på grund av den lite stigande snabbsänkan kan det vara en urinvägsinfektion som är lite kraftigare än vanligt.. Den är verkligen kraftigare om det nu är en UVI för så här ont har jag aldrig haft av det innan... Fått en hästdos med antibiotika. Har det inte gett med sig om ett dygn skulle jag söka igen då det rör sig med stor sannolikhet om njursten.. Hoppas medicinen biter.. En hästdos morfin hade dem gärna fått ge mig det oxå för jäklar!! Det här önskar jag inte ens min värsta fiende! På bara ett par timmar igår blev det för jäkligt.... Nog om det...

Inte blivit så mycket bloggande under helgen då jag inte varit hemma.. Varit iväg nästan hela helgen.. Haft kanontrevligt och det har hänt mycket kul.. Sen har man jobbat i veckan så trött har man varit av det.. Bloggen har fått hamna lite i skym undan igen.. Får se om jag kanske kikar in lite senare igen nu måste jag krypa ner i soffan igen *suck*


Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback