*host host*

Ja i det här huset hostar man just nu för fullt.. Troligtvis åkt på en liten bronkit nu oxå.. Bara herr knorr som saknas sen har jag nog fått det mesta på samma gång så är jag färdig för denna vintern sen.. 

Men måste säga att jag mår himla trots alla förkylningar och virus som smugit sig in i min kropp just nu.. Trivs oerhört bra på jobbet med mina arbetskamrater och alla härliga barn man träffar.. Nästa vecka går jag upp på 75% så snart är jag uppe på min heltidstjänst igen.. Härligt härligt!! Mina vänner jag har runt omkring mig sprider otrolig glädje i mitt liv.. Vad vore man utan sina sanna vänner-ingenting... Min helt fantastiska familj får jag inte glömma! Mamma, pappa och alla mina syskon.. Ibland önskar man att man bodde lite närmre allihopa bara.. Är ju lilla jag som har flyttat ifrån alla så man bor längst bort och ibland saknar man närheten man hade till allihopa.. Vem vet en dag kanske man flyttar tillbaka.. Tiden får utvisa vad som sker.. Just nu trivs jag oerhört bra med mitt liv här. Har många planer för lägenheten.. Trivs med jobbet... Alla vänner som gjort att man skapat sig ett liv här.. Jag trivs och mår bra här..

Fredag idag.. Ännu en helg är på ingång... Ska spendera helgen nere i Lund.. Först på jobbet sen hemma hos någon som är ett väldigt trevligt sällskap.. Har inte helt planera vad vi ska göra utan tar dagarna som dem kommer efter jag har jobbat och så.. Galet skönt ska det bli att komma iväg och hitta på nånting tillsammans!
Idag blir det lugnt.. Ska ta mig ut på en långpromenad så man får röra lite på sig. Ledig idag och sen jobbar man lördag och söndag.. Måste köra och hämta vinterdäcken hos micke oxå. Han har varit snäll och plockat av sommardäcken från mina aluminiumfälgar och satt vinterdäcken på dem istället.. Eftersom jag ska byta bil inom det närmsta så får jag mer för bilen när jag har helt nya däck på dem fälgarna istället för på plåtfälgarna.. Blir kanske en tripp till lite olika bilhandlare idag för att provköra och kolla på lite bilar.. Ford focus står högt på listan.. Även Toyota har en hel del bra och prisvärda bilar. Denna gången blir det ingen årsmodell under 06 iallafall så man kan räkna med att ha bilen ett par år.. Lägger hellre lite extra och köper mig en ordentlig bil.. Får en hel del för min egen bil så det är kanon..

Nu ska jag försöka få i mig lite frukost så man vaknar till ordentligt sen blir det nog en morgonpromenad för min del.. Känner mig lite rastlös..

Kikar kanske in lite senare igen
Tjingeling!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback