Lördag

Så var man uppe igen.. Pigg vet jag inte men vaken iallafall.. Varit dåligt med bloggandet för min del den sista tiden.. Blir så när man jobbar mycket och dessutom många kvällar.. Man äter, sover ch jobbar.. Så mycket mer varken hinner eller orkar man med.. Bloggen är inte prioriterad i perioder då man har annat för sig i livet..

Jag mår bra ialla fall och livet leker! Så oerhört skönt att vara tillbaka på jobbet igen! Har ju funderat på att börja läsa till nästa höst igen men jag trivs så fruktansvärt bra på jobbet så tvekar fortfarande lite... Vill dessuom hinna testa på neonatal innan jag börjar läsa till ambulanssyrra..  Ganska lång väg innan man väl är färdig när man börjar sätta sig med pluggandet.. Tar ju några år.. Det är ju inte så att man är jättegammal så man har tid på sig.. Man har mycket gratis i utbildningen om man har jobbat som undersköterska ett tag innan man sätter sig och läser..

Vad händer annars i livet och tanlarna nuförtiden då.... Ja inte så mycket tror jag.. Försöker hinna med vännerna och familjen när man inte jobbar.. Kvällen bjuder på lite sexparty, trevligt sällskap och lite gott att dricka.. Man får passa på nu när man är ledig. Ska bli kanontrevligt! Sen  är det jobb som gäller i veckan.. Är dock ledig även nästa helg.. Fre-sön till och med *härligt härligt* Då blir det utgång för hela slanten! Längesen man var ute och skakade om på dansgolvet så det är verkligen dags nu! Se om där är nån puding att skaka rumpan tillsammans med ;)

Nej gott folk nu blir det lite frukost för min del och sen ett långt varmt bad..
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback