Dags för några rader igen..

Blir inte mycket bloggskrivande nuförtiden.. Men det kommer nog igen.. Har inte orken att skriva något längre om dagarna.. Men I will be back.. Ni får ha lite tålamod.. Har inte den bästa perioden i livet just nu.. Verkligeheten börjar komma ifatt mig och jag har insett att man inte bara kan köra på hur länge som helst utan ro och vila.. Min kropp är trött och huvudet är slutkört.. Lite vila sen är jag nog på benen igen..

Veckan på kreta var välbehövlig och helt underbar! Sol och värme varenda dag en hel vecka. Härligt sällskap och god mat.. Badade hur mycket som helst och hade det kanontrevligt. Det var verkligen en välbehövlig resa.. Men trots den så är jag inte på fötter riktigt än men det kommer som sagt..

Har tagit mig ut idag och det blev en tur till Väla.. Fick köpt mig en ny vinterjacka.. Kan ni gissa vilken färg?? Lite nya fingervantar för attans vad kallt det var imorse så det är dags att börja med dem nu.. Blev även en ny telefon då jag förlängde mitt abonnemang idag.. Hade den inte hemma i lager men den kommer på posten inom några dagar. Åt på graffitti och sen bar det av hemåt. Jag har varit helt färdig sen hela eftermiddagen.. Helt slut efter den lilla turen dit. Det märks att kroppen behöver vila och få lite sömn.. Har legat på soffan hela eftermiddagen med huvudvärk som heter duga p.g.a tröttheten.. Hoppas på lite sömn inatt. Ska försöka krypa ner under täcket ganska tidigt tror jag..

Nu har jag skrivit färdigt för idag.. Blev ingen jättepositivblogg känner jag ikväll så jag ska inte tråka ut er mer.. Skriver igen en annan dag!
Tjingeling


Kommentarer
Postat av: MammaFiia

Jag finns här för dej gumman.

Kramar

2009-10-13 @ 10:23:12
URL: http://mammafiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback