Energiknippe!

Ja idag kan jag nästan kalla mig själv för ett sådant.. Härligt känns det att vara på gång igen! Gardinerna har kommit upp här hemma.. Köksbordet och stolarna är på plats.. Visserligen kommer det bli ändringar när hyllan från Ikea blir inköpt men än så länge är det kanon för tillfället.. Har hämtat mina sista saker hos Micke så det är färdigt.. Vid en rensing i förrådet kan han nog dock hitta mer som är mitt men ligger det där nere och jag itne saknar det än så är det nog inget viktigt.. Ska spika upp lite tavlor och klockan idag men glömde hammaren i bilen så det blir ett senare projekt.. Ska strax göra mig iordning för att köra till Tosse och hämta min dammsugare innan det bär av ner till Lund.. Men jag känner mig på ett bra humör idag.. Stolt över mig själv som fått undan så mycket.. Ja just det!! Har buggt ihopa sängen och fått i madressen i den oxå så nu är den på plats som den ska i sovrummet.. Vad ska man med en karl till när man fixar allting själv!! Jag kommer nog falla ihop i soffan ikväll men på ett skönt sätt.. Det känns bra.. Läkarbesök imorgon så får vi se om man är tillbaka på jobbet nästa vecka men det tror jag..

Nu ska jag göra mig iordning för avfärd strax!
Tjingeling!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ha inte för bråttom nu att komma tillbaka på jobbet tänk på dig själv!! Kram mamma

2009-10-22 @ 22:15:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback