Fredag hela dagen

Äntligen fredag  eller vad säger ni?? Jag vet inte för min del visserligen.. När man går hemma så kvittar det om det är fredag eller måndag.. Dagarna ser ju i princip likadana ut.. Men nu har man ju  börjat jobba igen så man får inte lite vardagsrutiner igen.. Gick jäätebra på jobbet igår.. Härligt att vara tillbaka! Även om det var en lugn kväll var jag helt slut när jag väl gick hem efter mina fyra timmar.. Så det var nog en bra ide at börja på halvtid. Kroppen behöver nog lite tid för att komma in i sina dagliga rutiner på heltid igen.. Huvudvärken började plåga mig runt en timme innan man skulle gå hem men annars gick allt tipp topp! Härligt med alla dessa undebara barn man har omkring sig på jobbet.. Vilka leenden jag fick igår!! Det är det som gör jobbet så underbart kul! Man får så himla mycket tillbaka när man ger av sig själv.. Dessa helt otroliga barn och deras föräldrar! Ska jobba ikväll oxå.. Idag har jag sovit bort förmiddagen.. Kanske inte sovit men legat på soffan och vilat sedan jag gick upp iallafall så man orkar med arbetspasset ikväll.. Ska fortsätta ta det lugnt innan jag kör iväg mot jobbet.. Det ända som står på schemat är lite matlagning annars ingenting.. Vad som händer ikväll sen efter jobbet det får vi se.. Beror på hur trött man är..

Imorgon kör jag till hässleholm.. Har inte hunnit det nu i dagarna som jag skulle.. Usch får dåligt samvete över att jag inte är där och tänder ljus idag.. Men jag kör tidigt imorgon förmiddag och tänder ett ljus för mitt hjärta.. Ska vinterbona graven oxå.. Se om jag hinner träffa Sofia en runda oxå om hon har tid på förmiiddagen sen bär det av hem till helsingborg igen.. Hoppas på att systern min, caroline o barnen kommer för ett besök på busfabriken under dagen oxå.. Till slut på kvällen bär det av ner till Lund.. Ska bli spännande!! Ser verkligen fram emot att spendera kvällen där nere!

Om man skulle ta sig i kragen och fixa nåt att äta kanske..
Ja så får det bli.. Önskar er en trevlig kväll om jag inte kikar in här igen
Tjingeling!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback