Happiness and Friends

från Angelica

Världens Underbaraste Vän....Mycket Rolig, Ärlig, Omtänksam......

från Johanna W

Johanna är en varmhjärtad, omtänksam och otroligt snäll person. Ett hjärta av guld !!

från Någon

Johanna är en av få människor som jag kan kalla en riktig vän! En av de underbaraste personerna som jag någonsin träffat! En vän man alltid kan luta sig mot och få goda råd av. Hon finns alltid där för en, både i med och mot vind. En person som Johanna med det hjärtat hon besitter får man leta länge efter! Tack för att du finns och är just min vän!




 

Jag har helt fantastiska vänner! Man kan inte bli annat än glad när man får läsa såna rader. Tack allihopa! <3


Kommentarer
Postat av: Johanna maffian

Håller fullständigt med denna "någon"!!!! Du är en fantastisk person Johanna!!! <3

2009-10-20 @ 19:45:02
URL: http://mylife-mydreams.boggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback