Helgen snart över

Nu har snart ännu en helg flutit förbi.. Dagarna går ganska snabbt..  Känns som att man knappt hinner med ibland.. Men det är väl så här i världen, tiden den rusar.. Söndagen har bjudit på lite blandad kompott med äventyr för min del.. Har varit en lugn dag även om jag har varit på språng.. Var med Caroline och Emilia på hennes simskola.. Därefter bar det direkt av till ishallen här i hbg för att kolla in när Tyringe mötte Helsingborg.. Man har ju vuxit upp med Tyringe hockey så det var ett måste att gå på den matchen. Var härligt att stå i ishallen igen.. Kunde varit lite bättre spel men det var kul att vara och kika iallafall..

Nu har jag krupit ner på soffan.. Tror jag ska gå och tappa upp ett varmt bad så man får tillbaka värmen igen.. Sen ska jag tända mina ljus och krypa ner under filten på soffan igen.. Kommer förhoppningsvis somna gott sen när man går och lägger sig.. Tror jag kommer va redo för sängen ganska tidigt ikväll..

Nu ska jag tappa upp vatten så jag kan båda..
Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback