Hemma igen

Då var man hemma igen efter en härlig förmiddag på stan med Tess.. Träffades vid knutan och gick inom expresso haous innan vi påbörjade vår runda på stan.. Gott med en chai latte i kylan när man vandrar längs gatorna.. Behövdes för att värma kroppen lite grann.. Gick igenom ett par affärer och kikade lite.. Jag som egentligen inte skulle handla nåt speciellt hittade ett par nya jeans.. Kommer bild på dem lite senare.. Blev även en hel del nytt smink oxå. Sen köpte jag ett par kanonsöta rosa vinterskor till Kellie, hon blev ju helt underbart snygg i dem! Varmt och skönt om fötterna ska det ju vara.. Hon fick på sig dem nästan direkt då hon kom upp i bärselen till mig.. Mysigt att ha henne på magen och hon tycker det är lite roligare än att sitta i vagnen.. Din lilla bebis börjar bli stor nu Tess så nu får hon sluta växa vem ska jag annars ha i bärselen ;) Vi avslutade vår tur på stan med en fika på grafitti.. Man behöver lite mat i magen oxå.. På tal om det så ska jag försöka ta mig i kragen och köra och handla mat lite senare idag.. Tar det ikväll..

Lät bilen stå idag och gick ner till stan.. Med bra musik i öronen så gick det väldigt snabbt och smidigt att gå både ner och hem... Skönt väder att vara ute och promenera i idag.. Blåser lite grann men inte så farligt och solen har börjat kika fram lite smått mellan molnen.. Tror jag ska ut och ta mig en ordentligt powerwalk lite senare.. Högt tempo i backarna här runt omkring så händer lite med kroppen.. Vilken energi jag har idag! En otroligt härlig känsla! Jag känner mig så "WOW" på nåt  sätt.. Svårt att förklara men en riktigt skön känsla.. Jag är på gång! Njuter av livet och samlar ny energi..

Dags att göra lite nytta här hemma oxå..
Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback