Hemma igen..

Nu är man hemma igen efter några dagar i Blekinge.. Alltid skönt att komma hem till mamma och Jan.. Har varit ute och gått med vovven om dagarna.. Legat och läsat.. Grillat korv med Jan och bara haft det lugnt och skönt runt omkring mig.. Det behövdes verkligen lite miljöombyte..

Har idag pillat lite med lägenheten här hemma efter jag kom hem.. Ska fixa och dona lite mer imorgon innan man ska ner till Lund..  Har satt igång diskmaskinen så man får undan disken, även om det inte blir så mycket när man bor själv.. Rengjort och haft mig här hemma.. Har lånat ut min dammsugare till Tosse, den får jag nog åka och hämta imorgon för nu behövs det dammsugas lite oxå.. Man drar in så himla mycket nu när hösten har kommit..

Ikväll ska jag mest ligga på soffan och ta det lugnt.. Fortsätta läsa min bok som jag har fastnat i nu.. Blev ganska många sidor läst hemma hos mamma i dagarna.. Ska se till att fortsätta komma ut och promenera om dagarna oxå. Skönt nu i höstkylan. Bara man har odentligt med kläder på sig så är luften jätteskön.. Den nya vinterjackan kommer väl till pass för det..

Nu stänger jag ner för en stund här.. Ska gå och  tända alla mina ljus här hemma så man får riktig höststämning här hemma. Trivs verkligen kanon i min lägenhet! När man har fått iordning allt som man har tänkt sig kommer man inte flytta härifrån i första taget..

Önskar er en trevlig kväll!


Kommentarer
Postat av: MammaFiia

Skönt att du haft de lugnt och skönt=)

Vi kan ju promenera tillsammans=) Bara att vi möter varandra på halva vägenler

Kramar i massor

2009-10-21 @ 08:20:02
URL: http://mammafiia.blogg.se/
Postat av: Johanna

Låter som en bra ide gumman =) Kramar!

2009-10-21 @ 10:19:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback