Måååål!!


MITT I PRICK!!!! =)


Jag mår bra idag!! =) Vilken härlig känsla! Solen skiner och saker och ting går på mitt håll.. Så skönt! Så helt underbart skönt!! Dock tröttare igen då dem senaste nätterna varit ganska sömnlösa igen.. Men det ordnar nog upp sig igen.. Läkarbesök på fredag annars händer det inte så mycket dessa närmsta dagarna.. En tur till Lund idag oxå..

Lite fix och tris i lägenheten blir det idag.. Måste ta mig en tur till Ikea oxå snart och införskaffa mig lite nytt som jag behöver..  Men det kommer när jag har hittat orken någonstans för det.. Ska iallafall sätta upp lite gardiner idag, spika upp lite tavlor och foton.. Påbörja min fotovägg som jag har stora planer för.. Småpyssel som är roligt att fixa med.. Ska ut en runda i skogen idag oxå.. Promenera lite bland alla färgglada höstlöv som skiner i solen.  Tar nog en tur ner till havet oxå.. Mysigt att strosa där nere i kylan och få vara för sig själv en stund..

Nu kilar jag ut
Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback