Måndag

Ja då har vi startat en ny vecka... En ganska grå och trist dag idag.. Tänkte ta mig ut på en promenad idag.. Har inte blivit av än men ska försöka ta mig ut strax. Det gäller bara att klä på sig ordentligt så är det bara skönt att komma ut..  Behöver röra på mig lite och samla ny energi och förbränna lite på kroppen.. 

Har varit en lugn dag hitintills.. Har pysslat lite här hemma under förmiddagen... Man vaknar aldrig riktigt till liv med detta vädret.. Jag ligger här på soffan nu och slöar.. Händer nog inte allt för mycket hos mig idag så några roliga blogginlägg blir det nog inte idag.. Har inte så mycket intressant att berätta för er.. Men man vet ju aldrig vad som händer, dagen är ju inte slut än..

Dags för mig att göra nåt annat
Tjingeling



  


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fin hund. Vems är den?

2009-10-26 @ 18:09:59
URL: http://livetmeddebsta.blogspot.com/
Postat av: Johanna

Det är Mamma o Jan's hund =))

2009-10-26 @ 19:13:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback