Onsdag hela dagen..

Godmorgon vännerna mina.. Nu sitter man här en liten runda igen så här på morgonkvisten.. Fast det är visserligen snart slut på morgonen och lunchen är på intåg.. Denna dagen har lite av varje att bjuda på så bli inte ledsen om ni inte får läsa mer av mig här idag.. Just nu sitter jag ner en stund och njuter av lugnet.. Ska strax gå och göra mig iordning.. Fixa till håret och bestämma mig för vilken outfit det blir idag.. Där efter kör jag till Väla för att besöka flowerteam framför allt. Ska kolla vad jag kan hitta som vinterbonad till Patriks grav.. Lite ljung och lite granris iallafall sen brukar man alltid hitta något annat fint oxå. När jag är färdig tar jag bilen ner till Lund för ännu ett samtal där nere.. Börjar bli tufft men det hjälper.. Sen bär det av till nästa del av skåne.. Tyringe/Hässleholm blir nästa anhalt för att pyssla på kyrkogården och göra färdigt inför helgen..  Ja som ni läser så har man en fullspäckad dag.. Men då man börjar jobba imorgon igen så gäller det att fixa medans man kan idag..

Ni läste rätt i förra meningen jag blrjar jobba imorgon igen. Det ska bli så skönt att komma tillbaka! Två veckor hemma det räcker minsann.. Börjar lite försiktigt nu i början och kommer endast jobba halvtid men man är iallafall tillbaka på rätt spår igen.. Ska bli härligt att träffa alla arbetskamrater igen! Komma ut och träffa alla härliga männjiskor man möter på jobbet.. För mig är det inte bara mitt jobb..För mig är det en stor social del av mitt liv som jag trivs oerhört bra med..

Dags för mig att göra mig klar för avfärd..
Kikar kanske in lite senare om orken finns ikväll..

*ser fram emot lördag*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback