Såååå roligt!

Det e ju fantastiskt roligt att höra när två människor kommer sååå bra överens särskillt när den ena skryter såååååå mycket om hur bra det går, hur bra man kommer överens oh la la la medans den andra ringer och säger: e så jäkla trött på... d kommer aldrig att ändra sig, är som att prata med en vägg, e så jäkla irriterad på allt skitsnack... Haha visst är det härligt att höra två människor som kommer så bra överens!!!! :D Tummen upp för er ni är underhållande om inget annat!!! :D:D

Nu drar jag mig iväg mot Blekinge för att spendera några dagar där.. Skönt det ska bli att komma ifrån allting här hemma.. Andas lite ny luft.. Det behöver både min kropp och själ.. Det händer för övrigt inte så mycket just nu annars.. Armen börjar kännas okej igen efter vaccinsprutan.. Har tagit ett par dagar men nu är jag på gång igen.. Kan inte röra den helt obehindrat än men det är betydligt bättre idag än vad det var igår.. Febern har jag oxå lyckats skrämma iväg och den har hållt sig borta..

Jag trivs faktiskt trots allting ganska bra med mitt hur jag lever just nu.. Visst jag är trött, kroppen är slut och jag behöver hämta mig. Men det är en otrolig lättnad att ha fått en sådan lugn tillvaro omkring sig... Jag ångrar inte mina beslut som jag gjort den sista tiden.. Dem har varit bra för mig.. Vissa människor och nätverk har man fått ut ur sitt liv vilket skapar en helt annan tillvaro.. Man slipper all irritation och det är härligt.. Att kroppen orkade så länge är ju nog trots allt nästan ett under.. Jobb, stress, jobb, stress och en massa irritation... Nej jag mår bra med mina val.. Att lämna någon är aldrig lätt.. Särskillt inte när man har några år tillsammans och har levt så himla tajt som vi gjorde.. Jag säger inte att jag har mått bra av att lämna en kärlek och ett familjeliv som man levt länge.. Men jag vet att jag har gjort rätt val. Ibland fungerar det helt enkelt bara inte... Men jag lär så länge jag lever.. Jag är starkare nu än då.. Jag vet hur jag vill leva mitt liv.. Kärleken kommer en dag.. Just nu har jag fullt upp med mig själv så någon kärlek har jag varken tid eller ork med.. Och det är ganska skönt.. Jag lever som jag vill.. Varför ska man stressa? Titta på alla barn som kommer ikläm för att deras föräldrar skaffar barn hej vilt för att det har blivit mode att skaffa barn.. Man slipper jobba och kan gå hemma.. Alla dessa människor som definitivt inte är redo för barn, varken ekonomiskt eller psykiskt.. Folk skaffar barn och tror det är som dockor.. Man tar hand om dem när man känner för det... Väx upp innnan ni skaffar barn.. Det är ett oskyldigt litet barn ni sätter till världen utan att tänka till.. Det är inte ni som blir lidande när ni tröttnar på barnet.. Det är ett litet barn som blir lidande.. Det ä vanligare idag med separerade föräldrar än människor som håller ihop när dem skaffar barn.. Mycket för att många som sagt skaffar barn för att det är mode.. När bebisen börjar gå upp mot ett år och det börjar hända saker så är det helt plötsligt inte så roligt längre.. Då är det jobbigt och man börjar ta hand om barnet när man känner för det istället.. Tänk på barnen!!!

Nej nu ska jag packa färdigt och köra iväg...
Tjingeling!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Inlägget passar ju in jävligt bra på din kompis Therese.

2009-10-20 @ 10:12:30
Postat av: Johanna

Detta inlägget handlar inte om Tess eller Tosse (vet inte vem du menar med therese av dem) Tycker det är lite fegt att lägga en sådan kommentar om du inte kan stå för vem du är.. Nej som sagt det handlar inte om någon Therese.. Dem två däremot vet vem jag pratar om i inlägget.. Det finns inte mycket i detta inlägget som stämmer in på nån av dem enligt mig..

2009-10-20 @ 17:56:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback