Söndag

Hösten har verkligen kommit nu.. Regn och rusk utanför fönsterna.. Det är sådana här dagar man bara vill krypa ner och gömma sig under täcket igen i sin varma säng.. Men man har ju ett liv oxå och kan inte har lata dagar varje dag.. Jag tog min "söndag" igår.. Gjorde inte många knop.. Låg mest på soffan och kikade på tv:n eller hade datorn i knät och satt och skrev med folk över internet.. Lille söta Robin kom på kvällen så hans föräldrar fick en liten barnledig stund.. Vi hade lite lördagsmys i soffan med toastmackor och sen blev det lite lördagsgodis..

Söndagen blir det lite mer pyssel. Får bland annat ta mig i kragen och laga ordentlig middag idag. Man kan inte leva på varma mackor hur länge som helst även om det är gott.. Ska strax göra mig iordning och köra ut till Caroline.. Fika med henne och busa med Rbin en stund innan vi hämtar Emilia så ska jag följa med dem på hennes simskola idag. Längesen man var i en simhall. Jag och Caroline har börjat prata lite löst om att försöka gå och simma 1-2 ggr i veckan tillsammans. Bra träning och trevligt sällskap samtidigt kan ju inte bli bättre.. Ska göra iordning kläderna här hemma oxå ikväll och förbereda inför tvättningen i veckan.. Sortera upp det så har man det gjort när man väl ska tvätta..

Dags för mig att göra mig iordning så jag kommer iväg..
Tjingeling!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback