Torsdag

Nu har jag ätnligen lite tid över för att skriva några rader här.. Idag har det varit full fart sedan klockan 08.00 imorse.. Gick upp och gjorde mig iordning för att vara på banken halv tio.. Skönt med en tidig morgon på sätt o vis, känns som man hinner med så mycket mer än om man sover bort hala dagen.. Inte mycket för att göra det om jag inte är riktigt trött efter en sömnlös natt.. Blev lite städning här hemma efter jag varit på banken.. Plockade undan.. Satte igång diskmaskinen.. Pillade lite med tvätten och drog fram ammsugaren så här är rent och snyggt.. Känner mig mycket lugnare när jag har ordning och reda runt omkring mig.. Jag har nästan blivit pedantisk sen jag flyttade.. Skönt när allting står på sin plats.. När man kommer hem efter en dag med äventyr kan man slå sig ner i soffan och bara njuta.. Man behöver inte plocka undan och man behöver inte känna sig stressad över att det är rörigt.. Härlig känsla att kunna njuta av kvällen..

Nu sitter jag här och har precis gjort mig lite lunch/middag.. Börjar jobba klockan 17 så lättast att äta middag hemma nu innan man ska iväg.. Ska snart gå och packa ihop min lilla ryggsäck så den är färdig tills man ska köra.. Mitt passerkort och annat smått o gott som man behöver.. Oj vad jag längtar nu! Få dra på mig mina blåa arbetskläder igen och sätta igång! Blir nog inte något bloggskrivnade ikväll efter jobbet men jag lovar att uppdatera er imorgon om hur kvällen har varit..

Nu har jag inte ro att sitta här och skriva mer.. Ska gå o pyssla med nånting här i lgäenheten istället..
Önskar er en trevlig kväll!

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback