Vilken kväll!!!!

Herregud vilken kväll! Jag är helt slut nu efter allt busande och allt skrattande från kvällen! När jag kom hem från Lund bar det av till Tosse för att hämta henne och Casper.. Hade lyckats muta med dig Tosse när jag skulle handla.. Så himla trist att göra det själv.. Tack för att ni följde med snäckan! Körde upp och lämnade alla varor hos mig innan vi körde vidare mot pizzerian.. Lite mat i magen behöver man efter allt farande i affären..  Där satt vi en ganska bra stund och åt och snackade en massa som vanligt.. Casper höll låda och underhöll både oss och resten på pizzerian.. Det är härligt med barn! Fortsatte med allt busande när vi kom hem till Tosse.. Jag och Casper dansade i sängen och underhöll Tosse och Adrian.. Många leende på deras läppar.. Mina och Caspers oxå för den delen.. Sen blev det allt lite action! Jag kunde inte låta bli att ta Caspers vattenpistol när jag hittade den.. Fick ju knappt kontakt med Adrian på något annat sätt än att använda den *Skratt* Sen blev det fart på honom! Johanna blev halvdränkt av ett halv glas vatten och jag är inte sen på att ge igen! Fyllde adrians shakebägare med vatten och väntade ut honom.. Meeeeeeeeen det skulle jag inte gjort.. För att göra en lång historia kort så slutade det till sist i duschen tills vi var genomblöta båda två men kul hade vi hur barnsligt det än kan låta!  Sen hur vi började jag och Tosse det vet jag inte men något började vi skratta åt och kunde injte sluta någon av oss.. Adrian var helt impad över att vi kunde skratta så mycket i mer än 5 minuter som han sa "ja han höll räkningen" *skratt* Men vadå ett gott skratt förlänger livet så gamla det lär vi bli efter denna kvällen!!

Nu sitter man här hemma igen och varvar ner lite grann.. Kikar lite på efterlyst och skriver även här.. Ska försöka komma i säng ganska tidigt idag så man är laddad inför morgondagen då man  börjar jobba igen. Ser verkligen framemot en arbetsdag med mina kollegor! I'm back on track again!! Nu ska jag fortsätta kika på efterlyst.. Kanske kikar in och skriver en rad eller två innan jag kryper ner i sängen.. Gör jag inte det så säger jag natti natti nu istället!

Tjingeling!!


Bjuder på lite bilder från kvällen

      Tosse har hittat sin själsfrände ;) Sssssssssssssss :P   gott med mat :D  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback