Bara trött helt enkelt

Blir inget höjdarinlägg idag med en massa tänkande.. Vill mest bara visa mig här inne så ni inte tror att jag glömt bort er läsare.. Ännu en natt utan sömn plus en lång arbetsdag har tagit slut på mina krafter.. Det blir Idol för min del ikväll sen dunsar jag rakt ner i sängen.. Har en ännu längre dag framför mig imorgon då jag jobbar ett dubbelpass.. Hoppas på att få lite sömn inatt..

Blev lite korvstroganoff o makaroner till middag för min del idag.. Trodde att magen var redo för riktig mat igen men tji fick jag.. Ser ut som att jag får leva på Proviva ett tag till...

Nu återgår jag till soffläget där trivs jag bäst ikväll..
Godkväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback