Dags att skriva lite..

Nu var det längesedan man satte sin fot här i bloggen och visade sina fina avtryck.. Det har varit en fullspäckad vecka med många äventyr och även jobb.. Även helgen har rullat på.. Gick av i fredags morse efter att ha jobbat natten.. Sov ett par timmar men väldigt störd sömn.. Gick upp och fixade lite i lägenheten.. Städa och fixade disken så det blev gjort.. Därefter bar det av till väla en runda och sen hämtade jag lillsnäckan Kellie.. Så massor med bebismys blev det på fredagen.. Och även på lördagsförmiddagen..

Lämnade Kellie på lördagsförmiddagen, hämtade Angelica och släppte henne hos David sen blev det hem och kasta sig in i duschehn för att vara färdig kl 3 när det var kalas för lille Leon som fyllde 2 hemma hos David.. När kalaset var över blev det lite mat i magen för mig, Angelica och pågarna... Därefter var det partaj för hela slanten med en trevlig utgång till The Tivoli sen på kvällen med Darlingen min.. Dansade tills fötterna värkte *skratt* Söndagen spenderades hemma fram tills eftermiddagen då Angelica hörde av sig och bjöd in mig på middag hos henne och hennes mamma som hon spenderar veckan hos.. Härligt att ha dig här uppe i HBG hela veckan gumman! Blev massa bus med Leon och härliga pratstunder för oss vuxna..

Idag var man tillbaka i dem vanliga rutinerna igen.. Jobb för hela slanten så kvällen har spenderats nere på
 Avd 61/Barnakuten.. Nu är man hemma igen och sitter här för att varva ner lite innan det är sängdags.. Får hoppas på lite mer sömn inatt än dem 2 fjuttiga timmarna man fick föregående natt..

Nu avslutar jag för här står inte mycket vettigt ikväll känner jag.. Men har visat att jag inte glömt bort min blogg och er läsare.. Får se om jag filosoferar här lite imorgon innan jobbet..

Natti natti gott folk!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback