Förlorad kvartsfinal...

Förlorad kvartsfinal och utkastade ur EM..

Vad hände egentligen? Vart tog spelet vägen? Viljan i första halvlek, vart fanns den någonstans? Inte mycket fungerade i kvällens match... Sverigens damer kan så mycket bättre än så här! Varför faller vi alltid när det verkligen gäller! Är det fel inställning? Är det nerver? Vad beror det på egentligen?.. Jag vet inte.. Jag undrar om våra svenska damer vet själva.. Den här matchen var allt annat än bra.. Vilken bevsikelse.. Nu gäller det att tjejerna jobbar sig upp igen.. Kanske satsar på att fundera ut varför spelet blir som sämst i dom viktigaste matcherna.. Försöka hitta en anledning för att kunna göra något åt det.. Kom igen tjejer! Ni kan bättre än så här!!

 
Den här dagen och kvällen har jag inte gjort många knop.. Har åkt på en ny bihålsinflammation.. Livet är roligt nästan jämnt.. Så Jag kurerar mig på soffan med smärtstillande, Nasonex och Kåveåenin.. Härligt en frdagkväll! Usch lite bitter känner jag mig allt då jag missar årets BUS-fest med jobbet... Känns faktiskt väldigt surt.. Hoppas mina kära arbetskamrater har en riktigt trevlig kväll men det tvivlar jag inte på..  Själv har jag tänt alla ljusen här hemma för att få lite mysstämning.. Bara en bra film och lite trevligt sällskap som saknas.. Men jag är ju kanske inte det roligaste sällskapet själv idag så det hade inte varit roligt för mitt sällskap att spendera kvällen här kanske.. Ligger mest och tycker synd om mig själv då jag missar alla "fun stuff" ikväll...

Nu ska jag gå och göra lite med bubbelvatten dig mig själv och lägga mig ner på soffan igen tror jag.. Min sodastreamer är nog den bästa investeringen jag gjort den sista tiden... Medans omvärlden dricker annan bubbeldricka får jag nöja mig med mitt vatten ikväll. Men det bubblar iallafall..

Önskar alla en trevlig kväll!
Tjingeling!


Ni har en underbart söt liten tös som är en riktig kämpe! Hoppas ni får komma hem snart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback