Lördag och fotbollen i näsan börjar kännas mindre.. Luften gått ur kanske?

Lördagen är här.. Vaknade imorse av att regnet slog mot min ruta.. Drog täcket över huvudet och vände mig om.. Försökte somna om igen.. Klockan var 06.45.. Nästa gång jag vaknade och tittade på klockan stod den på 11.15.. Ännu en gång vaknade jag av att regnet smattrade på rutan..  Fotbollen i näsan känns lite mindre idag.. Undrar om någon av mina troll här hemma har varit inne och punkterat den för att hjälpa mig på traven.. Eller så är det helt enkelt min Nasonex och Kåvepeninen som har börjat ta kål på bacillerna..

Blir en lugn dag för min del.. Ska snart hoppa in i duschen.. Låta musiken strömma ut ur högtalarna.. Sen får vi se vad dagen har att bjuda på.. Imorgon är jag tillbaka på jobbet.. Ska bli skönt.. Jobb på måndag oxå sedan består veckan som kommer av att packa.. Packa ner allting jag inte måste använda här hemma.. Blir till att bo i en flyttkartong fram till flytten sen.. För veckan efter jobbar jag 6 dagar plus internat med jobbet.. Kommer hem den 23 sedan är det dags att flytta den 25:e... Därefter har jag en välförtjänt semester som jag ser framemot. Blir 3 intensiva veckor nu sedan en rejäl avslappningsvecka på Kreta. Oj oj vad man längtar!! Sol, bad, värme och en massa god mat och dricka.. I dessa hektiska dagarna är det skönt att ha något att se framemot...

Nu ska jag prata vidare med Jonas i telefonen för att sedan hoppa in i duschen..
Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback