Måndag

Ännu en ny vecka är påbörjad.. Vet inte om jag kan säga att den har börjat särskillt bra bara.. Blev en väldigt störd nattsömn.. Vaknat till och från.. Ena stunden fryser man, bökar på mig en massa kläder och täcke.. Efter någon timme vaknar man igen och svettas istället.. Vet inte hur många gånger jag har hållt på så inatt.. Så vaken sitter jag här nu men pigg kan jag nog inte kalla mig.. Om en timme beger jag mig till jobbet och hoppas på en kväll med lite lagom att göra där.. Inte fit for fight precis men jobba måste man.. Har inte så mycket att välja på. Förlorar så himla mycket pengar på att vara hemma.. Och för tillfället är där redan många sjuka så man behövs verkligen på jobbet.. Nässpray och ipren är mina bästa vänner förtillfället så man orkar med vardagen.. Men jag ska inte sitt här o klaga.. Jag blir snart frisk igen iallafall..

Ska försöka få ner nåt litet att äta nu sen är det dags att göra sig iordning för att köra till jobbet.
Tjingeling!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jobbigt!!!! Men som du själv så klokt inser, så är du snart frisk :-)



Kramar

2009-09-08 @ 18:49:35
URL: http://livetmeddebsta.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback