Resfeber

Ja nu börjar tempen stiga känns det som =) Nu är det snart dags.. Kl 17 imorgon lyfter planet från sturup med destination Kreta. En vecka med massor av solande och badande.. God mat och härligt sällskap. Den här resan är efterlängtad och behövs verkligen..

Har snart packat färdigt (tror jag) Man glömmer väl säkert någonting som alltid men tror jag har fått med det viktigaste.. Mycket kan man ju köpa där nere om man skulle glömma någon småsak..

 Oj oj Johanna är dessutom flygrädd så nu börjar den nojjan smyga sig på men det kommer gå bra.. Eller hur tess? Inga fler mardrömmar om planet inatt nu!!!!!!!!!!!! ;)

Nu ska jag packa vidare för att sen försöka få sig lite sömn inatt.. Lär bli svårt men är ganska trött så har man tur får man någon timme ialalfall.. Måste kolla vädret på Kreta oxå innan jag lägger mig =) Bloggen, facebook, mailen och telefonen vi hörs om en vecka!!!

Tjingeling!!


Kommentarer
Postat av: MammaFiia

Ha en underbar resa gumman=)

Sola och bada för mig med.

Kramar

2009-10-01 @ 09:14:18
URL: http://mammafiia.blogg.se/
Postat av: Anonym

Trevlig resa!

2009-10-01 @ 20:50:13
URL: http://livetmeddebsta.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback