Söndag kväll...

Denna helgen lider oxå mot sitt slut..  Tiden bara rusar iväg känns det som ibland.. Man hinner inte riktigt med.. Det är både på gott och ont när tiden går fort.. Vissa saker längtar man till.. Då känns det riktigt skönt när tiden springer sin väg.. Andra saker vill man hinna med utan att stressa.. Då är det en vild kamp mot klockan.. Och aldrig vinner man..

Det har blivit lite bloggande i helgen.. Har ju åkt på ännu en bihålsinflammations som jag nog skrivit i något inlägg tidigare.. Så blogghumöret har itne varit på topp det senaste dygnet.. Var tillbaka på jobbet idag.. Men just i denna stund funderar jag på om det kanske var för tidigt att börja jobba iallafall.. Mår inte speciellt bra just nu så det blir inget långt inlägg.. Jag ska krypa ner långt under täcket i sängen och försöka sova riktigt gott inatt.. Ska kämpa vidare ytterligare en kväll på jobbet imorgon sedan ser jag fram emot 2 lediga dagar.. Ska börja packa ner det jag inte måste använda här hemma i lägenheten i veckan så fort jag blivit lite bättre.. Skönt att flytten är på ingång så man kan börja komma iordning..

Nej nu skriker min kropp efter en varm och gosig säng..
Sov gott vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback