Bara massa mys

Finns något bättre än att bara ligga på soffan en lördags eftermiddag som denna och snusa på bebis.. Jag och Kellie busade lite och åt lite grann nu när vi kom hem.. Lillsnäckan har bara sovit 20 minuter i bilen så hon höll på att somna sittandes i famnen på mig nu efter massa bus och lite smaskande på majskrokarna.. Så vi lade oss på soffan en stund.. Det tog itne lång tid innan jag hade en sovandes bebis på magen som snarkade lite så där sött ni vet som bara bebisar gör.. Sen slumrade jag oxå till en kvart.. Mys pys! Nu har jag lagt henne i sängen så hon får sova ifred en stund.. Hur mysigt det än är och hur lnäge man själv hade kunnat ligga med dem på amgen så sover dem bättre för sig själva dem små liven.. Fast hon är ju inte så liten längre.. 10 månader.. Tess var har tiden tagit vägen!? Var har din lilla bebis tagit vägen!? Fast för mig är hon ju så klart fortfarande bebis.. En stor bebis helt enkelt.. Det är så otroligt gosigt att ha henne här!! Snart kommer nästa mysbästis oxå.. Ska bli så mysigt! Längtan är bra men den blir lång ibland oxå.. Känner mig väldigt seg nu så ikväll blir det nog hämtmat om jag får bestämma.. Vilket jag brukar få ;) Sen blir det bara slappa på soffan och mysa med Kellie... Ska bada med henne ikväll oxå.. Vattendjuret älskar ju badkaret.. Sen när hon har somnat är det mys mys mys och lite mera mys som står på schemat...

Nu ska jag lägga mig en stund till med huvudet på armstödet och bara slappna av..
Vänta ut klockan och snart öppna dörren för nästa sötis..

Tjingeling!!


Kommentarer
Postat av: Johanna maffian <3

underbart vännen!!:) önskar er fortsatt mysig hekg! :) kram

2010-01-16 @ 17:12:14
URL: http://mylife-mydreams.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback