En mysig dag

Har haft en lugn och mysig dag.. Sov länge imorse och drog mig ganska lägne innan jag gick upp.. Blev som jag skrev innan en promenad ute.. Körde och hämtade Tosse och Casper så rullade vi ner mot fria bad.. Gick en liten promend sen blev det en stund på lekplatsen så vi fick leka av oss lite grann sen promenerade vi vidar enere på gröningen.. Em skön dag att vara ute i bara man har nog med kläder på sig.. Solsken och frisk luft kunde inte bli bättre!

Efter vår utetid körde vi till willys för att inhandla lite småsaker till middagen sen bar det av hemåt till mig.. Gjorde oss otroligt god varm choklad med grädde och marshmallows i.. Kanske itne så nyttigt men värmande och gott i detta vädret.. Lagade mat oxå så vi fick lite mat i magen.. Har suttit o pratat en massa tills för en stund sen då jag körde dem hem..

Nu sitter jag här i soffan och tar det lugnt.. Lutar mig tillbaka och njuter av ledigheten.. Imorgon är det dags att jobba igen..  Snart får jag mysigt besök som jag längtar efter.. Blir att slappa i soffan och kolla in Johan Falk filmen klockan 21.. Har inte så mycket kul att skriva idag.. Har helt enkelt haft en bra dag och jag mår som en prinsessa förutom värken! Jag bjuder på lite  bilder från dagen..

Tjingeling!!

                    

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mysigt besök ;-) Det ser ut att vara ett kul ställe där ni var!

2010-01-10 @ 20:05:04
URL: http://livetmeddebsta.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback