Ett år äldre





Ännu en gång ändras siffrorna på åldern.. Idag är man ett år äldre men det känns som en vanlig dag.. Precis som vilken av alla andra dagar som helst.. Känner mig inte något vidare äldre.. Det är dock och väl min dag idag så jag ska försöka tänka lite på mig själv.. Göra vad jag känner för och ta dagen som den kommer.. Inget alls planerat.. Tänkte försöka leta upp termobyxorna och dra på mig vinterjackan så man kan ta en promenad vid havet idag.. Ta lite fina bilder och bara mysa.. Strosa runt lite grann.. Kanske ta mig upp till pålsjöskog och gå där uppe..  Vi får se vad dagen bjuder på.. Behöver röra på mig lite för ryggens skull..

Har sovit gott och länge inatt.. Välbehövligt efter en vecka med alldeles för lite sömn.. Känner mig lite seg just nu men har inte varit vaken så länge.. Kräver en timme i soffan och lite frukost sen vaknar den här tjejen nog till liv ska ni se och då blir det full fart som vanligt.. Så mycket kroppen tillåter mig att göra för tillfället iallafall.

Har nog inte så mycket att berätta för er läsare just nu.. Det händer lite allt möjligt i livet för min del men vill inte dela med mig av det här just nu men det är bara bra saker så ni kan vara lugna.. Jag mår otroligt bra!  Jag kommer berätta för er läsare så småning om..

Nu ska jag försöka få i mig lite frukost.
Kikar kanske in med lite bilder senare ikväll..

Tjingeling!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu blir jag nyfiken ;-)

2010-01-10 @ 20:07:04
URL: http://livetmeddebsta.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback